sha sha sha

God morgon!

haha neeeej skojja
snart ska jag gå och fixa i stugan, bädda och så
Fanny, Jens och Jocke kmr ju ikväll, vi ska slagga, you know
just nu är Fanny på fest, Pandus fest, men hon och Jens kommer med buss som går 21.12 från Söra typ
( Jens hoppar på på vägen )
då kommer Jocke oxå antaglinen

jaha nu ringde Fanny och sa att Martin kunde
( idag sa han att han inte kunde, menmen så kan det gå )
så då får killarna klämma ihop sig lite
nej men det löser sig
vi kommer antagligen att titta på film i lilla stugan, och tv in the house! B)
hahahhahahahahhaha xD lol asg
har väldigt roligt här!

idag var det skolfoto btw
jag blev ganska bra antar jag! det var väldigt roligt iaf
jag är typ lite speedad
juste idag hade vi vårt första elevens val, och jag fick musik (a'
jag och Nanny ska sjunga Because of you och Nanny och Cornelia ska sjunga When I look at you
och båda dom är as duktiga på att sjunga
jag ska oxå spela piano på deras låt och conne ska spela piano på våran låt
det kommer bli as kul ( tror jag )
men Magnus har slutat :'(
asså fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!!!!!!
hur kunde han han var fan bäst!
åååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!
så jävla piiiiiiiiiiiiiisst of!!!

jaja orkar inte mer!

men det kanske blir ett till inlägg och kanske bilder från idag då
vi får se!

Puss och Kram! <333
Fia =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0