Slaggning

Hejsan det blev inget inlägg igår kväll sorry!

men jag tänkte berätta lite om kvällen+natten+morgornen+dagen

alla kom kl 9 typ och vi gick till stugan och valde sov platser
Jag fick sova i soffan -.-
Fanny och Martin fick dela madrass på golvet och Jens och jocke sov skavfötters i bäddsoffan
sen gick vi in och tittade på Hey baberiba -.-
aja sen gick vi tillbaka till stugan och pratade as mycket och skrattade så mycket som man kan
det var jätte roligt, suuuper kuul! :D <3333


ja det kommer bli kanska långt inlägg om jag bara ska skriva så här kommer bilder från idag och igår! =) <3

Bilder från imorse ( har inga från igår :( )

Hos mig

Jocke och Martin i soffan ( som jag sov i )


Jens ( får inte vara med på bild )


Jag och Fanny <3

det var vi som slagga



jag


Jag när jag hoppade, ganska cool va? ;)


Jag och Martin


Fanny Jocke och Jens,
man undrar lite vad Jocke gör...


Hos Martin


Sötaste Martin, så gullig han var när han var liten!


Martiin igen! =)


På väg till centrum

( för att äta kebab )


Jag vid busshållsplatsen, jag gjorde en loskhög xP
och det fanns en ölbuk vid buss.. och Fanny och Martin sparka på den fast det fortfarande var öl i, såå smarta dom va
iaf alla bilar som åkte förbi bara titta på mig för det såg ut som om jag spydde och det var en öl burk bervid mig xD




Fanny och Jocke



Fanny Jocke Martin Jens


Och så kom bussen äntligen


bussen


jag







Centrum


kebab


keebab


Martin i kavaj xD


hahah


sen var det glass tajm!


Martin och Fanny





Aa det var allt


Puss och Kram!! // Fialia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0